مشاوره سرمایه‌گذاری

ما در سایت کلینیک اقتصاد و با استفاده از مشاور مختصص خود،دکتر علی سعدوندی، در تلاشیم تا بهترین مشاوره را به شما برای سرمایه‌گذاری درست و اصولی ارائه دهیم.

در کلینیک اقتصاد مشاوره در زمینه‌های زیر برای سرمایه‌گذاران عزیز آماده ارائه است:

حقوقی

سیاست گذاری

ارزیابی پروژه

مشاوره تامین مالی پروژه ها

با مشاوره سرمایه‌گذاری در کلینیک اقتصاد دکتر سعدوندی می‌توانید تصمیمات اقتصادی و مالی خود را بهبود دهید

مشاوره بورس

سرمایه‌گذاری در بورس، مانند هر فعالیت در هر بازاری یک سری پیش نیاز دارد. کسب دانش، صرف وقت کافی و البته مشاوره با افراد متخصص این حوزه پیش نیازهای این فعالیت می‌باشند. اهمیت مشاوره در این بازار به میزانی است که یک مشاوره سرمایه‌گذاری حرفه‌ای، می‌تواند مسیر مالی زندگی‌تان را به صورت کامل تغییر داده و درجهت درست خود هدایت نماید. مشاوره سرمایه‌گذاری اهداف و نیت‌های مختلفی دارد که با توجه به نیاز شما توسط مشاور برنامه‌ریزی می‌شود.

مشاور بورس کیست؟

مشاور سرمایه‌گذار یا مشاور بورس به شخص حقیقی می‌گویند. این شخص در قالب قرارداد مشخص، به سرمایه‌گذار در مورد نحوه سرمایه گذاری، بهترین تایم سرمایه‌گذاری و یا حتی بهترین نوع سرمایه‌گذاری مشاوره می‌دهد. به عبارت دیگر مشاور سرمایه‌گذاری که تخصص،تجربه و صلاحیت لازم در زمینه سرمایه‌گذاری در بورس را دارد، به سرمایه‌گذار کمک کرده تا با انتخاب صحیح سهام و سایر انواع اوراق بهادار، متناسب با میزان ریسک‌پذیری خودش بازدهی بالاتری را کسب کند.

مشاور بورس در واقع چه کمکی به سرمایه گذار می‌کند؟

مشاوره در بورس باید توسط افراد متخصص که دانش تحلیلی کافی و مناسبی دارند انجام شود. تحلیل تکنیکال و تحلیل بنیادی دو روش تحلیلی می‌باشد که عموماً این افراد از آن‌ها بهره می‌برند. علاوه بر این، یک مشاور بورس مطمئن باید تجربه کافی در زمینه مشاوره را داشته باشد. همچنین با اتکا به تجربه، اصول روانشناسی بازار و مدیریت ریسک، نقش پررنگی در حوزه مشاوره بازارهای مالی برای سرمایه‌گذار ایفا نماید.

اهم موارد مشاوره سرمایه‌گذراری را در کلینیک اقتصاد دکتر سعدوندی مطالعه کنید

اهمیت مشاوره سرمایه گذاری در بورس چیست؟

سرمایه‌گذاری در بورس و ارزهای دیجیتال یکی از سرمایه‌گذاری‌های جذاب و پربازده در سال‌های اخیر بوده و افراد زیادی را به خود جذب کرده است. هرچند بورس در ایران جذابیت خود را به خاطر عملکرد ضعبف خود پس از رشد چشمگیر خود در سال ۱۳۹۹ از دست داده اما هنوز هم می‌توان با سرمایه‌گذاری دست از این بازار سودهای جدابی را بدست آورد.

بسیاری از مردم پس از رشد بازار در مدت کم دچار ترس جا ماندن از سود بازار شدند. این افراد بدون آگاهی اولیه و کسب اطلاعات و دانش کافی وارد این بازار شدند. در ابتدا هم سود کسب کردند اما پس از مدت کوتاهی اکثر این سرمایه‌گذاران وارد ضرر شده و بیشتر سرمایه خود را از دست دادند. این افراد اگر یک مشاور خوب در این زمینه داشتند، دچار این وضعیت نمی‌شدند.

با توجه به موارد فوق می‌توان اهمیت زیاد مشاوران سرمایه‌گذاری در بازار سرمایه را درک نمود. مشاوران سرمایه‌گذاری در واقع مانع از بروز تصمیم‌های غیرحرفه‌ای و بعضاً شتاب‌زده در بورس می‌شوند. آنها زمینه لازم برای ارتقا سطح تحلیل و تصمیم‌گیری آگاهانه در این بازار را فراهم نموده و کمک شایانی به سرمایه‌گذار می‌کنند.

به این ترتیب فرصت سودآوری سرمایه‌گذاران، به ویژه برای افراد غیرحرفه‌ای در این بازار افزایش پیدا می‌کند. همچنین از بروز اثر تلاطم‌های ناشی از رفتار هیجانی و غیرمنطقی بر سرمایه این سرمایه‌گذاران در بورس جلوگیری می‌نماید.

دست‌آوردهای کلینیک اقتصاد، مرجع آموزش و مشاوره اقتصاد در ایران

دقیقه
۲۴,۸۳۵+
ویدئوی آموزشی

عدد
۲۳+
دوره آموزشی

خرید دوره
۹,۶۲۶+
نشانه اعتماد شما

نفر
۵,۸۱۲+
همراهان کلینیک
اقتصاد

دکتر علی سعدوندی متخصص بین‌المللی بانکداری و سرمایه‌گذاری

دکتر علی سعدوندی متخصص بین‌المللی بانکداری، سرمایه‌گذاری، مدیریت ریسک و سیاست‌گذاری اقتصادی است. او به مدت یک دهه به عنوان استادیار بانکداری و فاینانس دانشگاه استرالیایی وولونگونگ مشغول به فعالیت بوده است. سعدوندی در دفتر دبی سیتی بانک به عنوان نائب رئیس فعالیت داشته است.

دکتر سعدوندی دوره کارشناسی خود را در دانشگاه صنعتی شریف گذرانده است. ایشان سه مدرک کارشناسی ارشد در رشته های اقتصاد و فاینانس و مهندسی سیستمها از دانشگاه ویرجینیاتک امریکا و موسسه نیاوران اخذ کرده و دکترای اقتصاد خود را از دانشگاه تربیت مدرس دریافت کرده است.

او دارای مدرک معتبر «مدیریت ریسکهای مالی» FRM است. ایشان دوره های تخصصی حقوق و اقتصاد را در دانشگاه شیکاگو، اقتصاد سنجی پیشرفته را در کمبریج و مدرسه اقتصادی لندن LSE و اقتصاد صنعتی را در CEMFI مادرید گذرانده است. دکتر سعدوندی در دوره پیشرفته اقتصاد کلان پروفسور استیگلیتز در ترنتوی ایتالیا شرکت داشته است.

دکتر سعدوندی پس از مراجعت به کشور، کلینیک اقتصاد را با هدف ارائه‌ی آموزش‌های برتر اقتصادی، مالی و بانکداری و نیز مشاوره‌ی سرمایه‌گذاری و مدیریت ایجاد کرده‌است.

سوالی داری؟ تماس بگیر

رزرو وقت

تومان

۱۰.۰۰۰.۰۰۰

تعیین وقت مشاوره

  • حق‌الزحمه مشاوره آنلاین و یا حضوری ساعتی یکصد میلیون ریال است.

مشاوره مالی - مشاوره سرمایه گذاری

 

زمان‌های مشاوره همه روزه به جز جمعه ها و تعطیلات رسمی قابل رزور می باشد. همچنین پنجشنبه ها آخرین زمان مشاوره، ۱۵:۳۰ الی ۱۶:۳۰ می باشد.

در صورتی که مشاوره در تاریخ انتخابی شما مقدور نباشد، با شما تماس گرفته خواهد شد و زمان جدیدی تعیین می گردد.

هزینه مشاوره یک ساعته آنلاین ۳ میلیون ۶۰۰ هزار تومان و یک ساعته حضوری ۴ میلیون ۶۵۰ هزار تومان است.

×

درود بر شما

خوش آمدید به چت پشتیبان کلینیک اقتصاد

بفرمایید

×

بچرخون تا برنده بشی!

  • شانس خود را برای دریافت جوایز ارزنده امتحان کنید
  • 3 بار شانس چرخش برای هر ایمیل
  • کد تخفیف به ایمیل شما ارسال خواهد شد، لطفا در وارد کردن ایمیل خود دقت کنید.
شانس خود را امتحان کنید
هرگز
بعدا یادآوری کنید
نه ممنون